Sunday, September 18, 2016

Alibaba - Se Top Deelnemers

Alibabas Top Deelnemers Alibaba (BABA), 'n klein bekende maatskappy met die meerderheid van die mense buite China, geskep geskiedenis met sy groot debuut by die New York Aandelebeurs (NYSE) in September 2014 klop rekords van die grootste IPO versamelings wat ooit gemaak is. Van die tyd dat die nuus van sy voorgestelde IPO in die VSA uitgekom het Alibaba die Chinese ecommerce reuse ontleed en in vergelyking met die globale spelers soos Amazon en eBay. Alibaba is basies 'n e-commerce maatskappy wat nie werk soos 'n tipiese een - dit besit nie pakhuise en verspreiding kanale, en ook nie geniet in direkte verkope. Dit is 'n platform "oop mark" waar klein besighede en groter vervaardigers kan uit te reik aan voornemende kliënte. Hoewel Amazon en eBay bo die lys as globale mededingers Alibaba se Interessant het hulle meer verskille as ooreenkomste met Alibaba. (Om verder te lees: Opgevolg E-handel: Alibaba, eBay en Amazon) Kom ons kyk na die top mededingers Alibaba se om te verstaan ​​vermeende en werklike kompeterende bedreiging vir Alibaba. Global Deelnemers Amazon Inc (AMZN), gestig in 1944, is 'n Fortune 100 maatskappy. Die maatskappy in sy model is baie nader aan die tradisionele styl van kleinhandel, as dit oorgee aan direkte verkope, die besit van verspreidingsentrums en pakhuise (in teenstelling met Alibaba). Amazon het 'n goeie reputasie onder sy kliënte gebou is deur die verskaffing van bevredigende diens en kliënt ervaar. Sedert die jaar 2000, Amazon het sy platform om individuele en kleinhandel handelaars om uit te reik aan kliënte via Amazon. Amazon se maatskappy se webwerf toon dat "o ver 2000000 derde party verkopers deelneem aan Amazon waar hulle bied nuwe, gebruik, en collectible keuses teen vasgestelde pryse aan Amazon kliënte regoor die wêreld." Amazon het 'n uitstekende logistieke potensiaal en vervaardig self gebrandmerk produkte benewens om 'n platform vir uitgewers en skrywers. Alibaba is nader aan eBay Inc (EBAY) in sy opset, bring kopers en verkopers bymekaar op 'n platform en selfs die verskaffing van 'n betaling stelsel soos eBay PayPal, genoem Alipay. Volgens eBay se 10-K. dit is "in die eerste plek 'n transaksie-gebaseerde maatskappy wat inkomste uit die transaksies en betalings wat ons suksesvol in staat stel genereer." eBay bestaan ​​uit drie segmente, met mekaar om 'n duidelike merk; eBay (koop en verkoop aanlyn), PayPal (digitale betalings) en eBay Enterprise (handel, kleinhandel en digitale bemarking). Alibaba en Amazon is reuse in hul onderskeie wêrelde. Die twee sal dit moeilik vind om mekaar se grondgebied verbreek en moet voortgaan om hul oorheersing onderskeidelik geniet. Hoewel Alibaba en eBay soortgelyke modelle, sou dit moeilik wees vir Alibaba om die merk erkenning geniet deur eBay kraak. Hierdie maatskappye is geneig om te kompeteer met mekaar vir markte buite die VSA en China (soos Brasilië byvoorbeeld), maar dit is onwaarskynlik dat hierdie handelsmerke mekaar sal ontsetel van hul vaderland. (Sien: Alibaba se doel: verdring eBay, Amazon en PayPal) Homegrown Kompetisie Tencent. hoofsaaklik 'n internet maatskappy, gestig in 1998. Met sy bestendige groei oor die jare, dit is een van die grootste en wyd gebruik Internet diens portale in China. Die maatskappy se voorraad, Tencent Holdings Limited (0700.HK) is gelys op die aandelebeurs in Hongkong genoteer. Die gewildste produkte is: QQ, WeChat, QQ, QQ Spele, QZone, 3g. QQ, Soso, PaiPai en Tenpay. Hoewel Tencent is meer in die sosiale media en vermaak, sy sterk teenwoordigheid op die internet en die verandering van belange het begin oorvleuel met dié van Alibaba se. Die maatskappy via die boodskappe app "WeChat" het die laaste tyd om in ecommerce. JD is China se grootste direkte aanlyn verkoop maatskappy in terme van volume transaksie, met 'n markaandeel in China van 54,3% in die tweede kwartaal van 2014, volgens iResearch. JD is soortgelyk aan Amazon Inc in sy sakemodel - dit behels in direkte verkope, hou inventaris, bestuur logistiek en vervoer - die manier waarop 'n tipiese ecommerce maatskappy werk. Die maatskappy is opgeneem in die VSA (JD). Tencent en JD individueel nie veel risiko inhou vir Alibaba maar die strategiese vennootskap tussen Tencent en JD is 'n groot hupstoot vir hul krag en 'n bedreiging vir gekonsolideerde posisie Alibaba se in die tuisveld. Tencent het 'n groot uitreik uit te smartphone gebruikers met sy baie gewild foon WeChat (met ongeveer 438,000,000 gebruikers) en JD is 'n goeie speler in die kleinhandel, kan die twee saam uit te reik na baie gebruikers, invloed inkopies besluite en probleme inhou vir Alibaba. Baidu (BIDU) is China se dominante internet-soekenjin wat aggressief is besig om vir O2O (aanlyn-tot-af) dienste, die skep van die vraag na produkte in fisiese winkels deur selfone en die internet. Baidu is gestig deur Robin Li in die jaar 2000 en is op die NASDAQ genoteer. Die maatskappy is baie soortgelyk aan Google in terme van produkte en dienste, bied video's, kaarte, ensiklopedie, anti-virus sagteware, internet TV en nog baie meer. Baidu alleen is nie 'n sterk genoeg mededinger vir Alibaba maar die transaksie tussen Dalian Wanda Group (70% - belang), Tencent Holdings en Baidu (15% elk) om 'n 5 miljoen yuan ecommerce maatskappy seker is. Dit deal maak Wanda die wêreld se grootste aanlyn-tot-af ecommerce platform. Die drie het kragte verenig met mekaar te bring in sy kundigheid om te veg teen Alibaba. Die bottom line Alibaba het 'n voorsprong bo sy mededingers terug by die huis nie net in terme van inkomste en markaandeel, maar ook die publisiteit dit gekry uit hoofde van sy notering op NYSE. Maar in die lang termyn, 'n beurs bekendstelling in die VSA kan nie uitsluitlik sy winste of markaandeel te lei; eerder, sal sy prestasie en wins te besluit die voorraad se waardasie. Die maatskappy tot nou toe het grootliks 'n plaaslike speler met net 10% van sy inkomste uit internasionale markte. Hoewel Amazon en eBay kwalifiseer as mededingers Alibaba se, gegewe die unieke voordele elkeen het in sy domein, blyk dit moeilik vir Amazon of eBay om die Chinese markte te betree en kry 'n voorsprong (en omgekeerd). So hoe groter bedreiging lyk nie te wees kom from Amazon of eBay; dis tuisgekweekte. Die situasie by die huis is meer aggressief: Eintlik is dit is Alibaba teen almal anders (Tencent, Baidu, JD, Wanda), laasgenoemde waarvan is besig om 'n alliansie op Alibaba te neem. Openbaarmaking: Ten tyde van die skryf, die skrywer het geen aandele in die in hierdie artikel genoem maatskappye besit.


No comments:

Post a Comment